

Årets Valöträff blev supertrevlig, supervarm och allmänt så där bara tokbra. Jag & Pia sjösatte i Kullavik för skön medvindspaddling rakt Västerut till Valö. Blev en skön kväll och en sen natt innan vi landade i sovsäckarna.






Morgondopp, låångfrukost och så paddlade de paddelintresserade till Tistlarna, medan vi andra tokslappade på Valö, blev förvisso en kort runda med lite roll och lekinslag i alla fall. Sen en kanonskön kväll till med massa god mat, gött tjöt, god dryck bland och med massa trevliga människor. Och så sen läggdags igen.
Söndagsmorgon med dopp, ännu en långfrukost, väldigt trevlig blomvandring runt Valös södra sida och sen drog vi österut till Kullavik igen. Störtgött!
Var nog runt 60-talet personer på Valö under helgen, inte illa.














Fler bilder från träffen finns bland annat hos Peter Svensson

