När vi startade upp kajak.nu hade vi först domänen och sajten på samma plats som vi hade dragit igång photodosajterna. Ganska snart landade vi på en liten lokal aktör, kan ha varit 1999 eller något sådant. Där låg vi kvar länge. Den lilla blev stor, vi hade egen server, blandade varianter på webhotell. Kostnaderna ökade, vi var kvar för vi orkade inte ta tag i flytt. Det lilla, kvicka, serviceinriktade företaget blev stort, bytte ägare och blev mer sälj, sälj, sälj och mindre service osv. Lite klassiskt; liten & bra blir stor, trött och kass.
För snart två år sedan fick vi tummen loss och flyttade. Det blev Inleed som vi hört gott om. Ett litet piggt och kvickt svenskt företag. Hoppas det förblir så.
Än så länge har vi inget att klaga på. Bra funktion och snabb samt kunnig support.
Vill du testa så gör det gärna med länken nedan.
https://inleed.se/r/1119553521


