
önskar vi alla som kikar in här. Hoppas ni får en lugn och skön jul där det även ryms en del utetid.
Kan vara så att det är svårpaddlat på ganska många håll nu… Är det nån som har färska israpporter för Göteborg, Bohuslän & Blekinge så får ni gärna hojta till. Det hade varit skönt med lite mellandags och/eller nyårspaddling. Tydligen la sig Skälderviken här hemomkring igår natt, så det var nog bra att vi fick till en HallandsVäderötur härom dan.
Bilderna ovan är från årets 1:a adventspaddling i Misterhult.
Och ska ni ut och fara så ta det lugnt, verkar vara stökigt i kommunikationerna både här och där enligt: Helsingborgs Dagblad, Sydsvenskan, DN, SvD, GP.
Sen gillade jag Ola Skinnarmos uttalande ”Man blir inte varmare av gnäll” 😉
God Jul på Er!



God jul till er båda och tack för inspirerande artiklar under året.
Tinna & Gunnar
grattis! Hörde jag skål!?
God Jul till er också 😉
Peter & Marion
God Jul på er!
/Jesper & Challan
tacktack och Godjul. Och visst hördes det skål 🙂
God Jul å Gott Nytt till er båda!
Å jättemkt tack för dom fina kajaksmyckena det blir fina Julklappar det!
Å ni får jättegärna höra av er om islägget framöver så gör jag detsamma 🙂