Vinterpaddling i RönneÅ med Helsingborgskanotisterna. Vi la i vid Höja och paddlade till hamnen i Skälderviken. Rejält med vatten i RönneÅ, dock ej lika mycket som veckan innan. Solsken och vind från väst. Två ofrivilliga badare. Lätt att det blir lite trixigt när det är mycket vatten och mycket träd, buskar och grenar som hänger ut över vattnet. Gäller att hålla sig i mitten 🙂 Fin runda i Rönneå.





