April bjöd på mycket vitsippehäng, lite Ramslöksspan och ramslöksplock.
Besökte bland annat Rövarekulan, Småland, Kunskapsparken med mera.
Skapligt med bad, mest hemomkring men även lite havsplask.
Blommar gör det och växer gör det, men regnet saknas.
Hemma har vi planterat och planterat om en del. Även fått ner lite fler Valnötsplantor och Kastanjer i backstugebacken. Släpade, sågade och klöv sista veden så nu ska den bara in i vedboden framåt sommaren. Skönt med värme även nästa och kanske nästnästa vinter.
På Holma har det bland annat toppympats (ympa på växande träd), fixats med bevattning, stängslats, hängt med andra klasser, haft roliga tillval och käkat grymt god mat med mera, superfint.





















